V svetu, kjer je avtentičnost pogosto zamegljena s filtri in preračunljivim javnim nastopanjem, prihaja zgodba, ki presune s svojo preprostostjo in iskrenostjo. V ospredju je Tadej Pogačar – najboljši kolesar sveta – tokrat v povsem drugačni vlogi. Ne kot zmagovalec na ciljni črti, temveč kot simbol notranje moči, doslednosti in mirne zvestobe samemu sebi.
Naravna mineralna voda Jana je zagnala novo kampanjo z naslovom “Začuti svoj jaz”, v kateri je v ospredju prav Pogačarjeva človeška zgodba. Z osredotočenostjo na bistveno – notranji mir in stik s seboj – kampanja ponuja več kot zgolj oglas. Je manifest vrednot, ki jih v današnjem svetu prevečkrat spregledamo.

Kampanja, ki jo podpisuje produkcijska hiša Komakino iz Zagreba, je bila posneta v enem samem dnevu – a s štirimi letnimi časi. Od sonca do snega, od otroške igre do globokih razmislekov. Snemanje je potekalo na Pogačarjevi domači cesti v Komendi in proti Krvavcu, kar daje dodatno simbolno težo – pot je lahko ovinkasta, a prava vodi vedno vase.
Poseben pečat oglasu daje deček Jaka, devetletni ljubitelj kolesarjenja, ki je Pogačarja videl kot vzornika že pred kamero. Njegova prisotnost ni igrana – je resnična, spontana, in prav zato ganljivo močna. Na posnetku spremljamo iskreno otrokovo navdušenje, njegovo osredotočenost in trenutek, ko se sanje dotaknejo realnosti.



Režiser Rino Barbir in direktor fotografije Damjan Radovanović sta z intimnim in poetičnim vizualnim jezikom pričarala zgodbo, ki presega meje oglaševanja. V zakulisju, ki ga je ujel uradni fotograf Alen Milavec, čutimo ekipno povezanost, pristna čustva in spoštovanje do vrednot, ki jih Jana želi poudariti.
V času, ko nas svet nagovarja, da moramo biti nekaj drugega, nas Pogačar in Jana opominjata na nekaj povsem osnovnega – bodi to, kar si. In prav to je največja zmaga.