“Svet se sesuva, mi pa prvih 10 minut pri popročilih poslušamo o tem, da se bo Luka Dončić naspal, kdo je bil na tekmi, kako blizu je bil kdo, kako brnijo stroji pri gradnji njegove hiše in kako kletni prostori že dobivajo obliko …In še v 24ur zvečer – “Kakšno vilo lahko pričakujemo … kako bo, ko bosta prišla na obisk Jokić in Dragić …,”se je na družbenem omrežju X Franci Kek jezil na uredniško politiko POP TV-ja, ki že dva dni “nabija” Luko Dončića.
Svet se sesuva, mi pa prvih 10 minut pri popročilih poslušamo o tem, da se bo Luka Dončić naspal, kdo je bil na tekmi, kako blizu je bil kdo, kako brnijo stroji pri gradnji njegove hiše in kako kletni prostori že dobivajo obliko …
— Franci Kek (@FranciKek) February 27, 2025
In še v 24ur zvečer – "Kakšno vilo lahko pričakujemo … kako bo, ko bosta prišla na obisk Jokić in Dragić …"
— Franci Kek (@FranciKek) February 27, 2025
Franci Kek ima seveda prav ampak ne razume, da je potrebno zapolniti eno urni prime time in kaj je boljšega, če imaš nekaj, kar se gleda. Pustimo to, da pač športni novinarji padejo v totalni delirij in izgubijo vsako distanco do predmeta svoje obdelave, kar mi vedno znova fascinira, čeprav na družbenih omrežjih lahko zasledimo tudi kritične zapise.
The Dallas Mavericks reportedly had an issue with Luka Dončić smoking hookah and drinking beer, per @TheAthletic
— NBACentral (@TheDunkCentral) February 26, 2025
“Make no mistake, the people who witnessed Dončić’s last days in Dallas do not paint a flattering portrait of the 25-year-old’s professionalism. They call him lazy.… pic.twitter.com/MgopdlCH2J
Luka Doncic was chilling with his dad while drinking a beer, and Michael Finley just took it away pic.twitter.com/idNptBWPmp
— Global Index (@TheGlobal_Index) February 26, 2025
Pop TV pač išče najširši (beri najnižji) skupni imenovalec za svoje občinstvo, ki ga vzgaja dobra tri desetletja, Eno večer nastopi ata, drugi večer pa mama Luke Dončića, pa hiša, pa kaj češ boljšega za “rejtinge”. Ali kot poje Vlado Kreslin; “Sama žalost, sami bivši ljudje, le še marketing in deficit srca, nobenih vicev več, še vreme je za vraga…”.